dark
Publicerat den

 
Eftersom jag varit borta rätt så länge tänkte jag bjuda på lite fler bilder på mig i mörkt hår. Älskar det verkligen!!! (även om mitt hår växer i fett onaturlig takt så jag får utväxt efter typ en timma) 
 
Har faktiskt inte så mycket att skriva om så vet ej varför jag kände för att komma tillbaka???? Har bara massa bilder som lagt sig på lager och som jag vill visa haha...... Jobbar rätt mycket, har mycket i skolan och övrig tid vill jag typ träna eller vara med kompisar. Har dock börjat få värsta suget efter att fotaaaa, och har ju ny kamera (!!!!) så vill börja använda den mer. Och nu är det ju påsklov så ska verkligen försöka ta vara på tiden och göra mycket roliga saker. Ska även sova ut och vila upp mig inför sista rycket i 2an.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?