Örebro
Publicerat den

I dag var min första lediga helgdag på hur många veckor som helst, och jag tog tillfället i akt att åka till Örebro och hälsa på Erik som pluggar där. Hans lägenhet var verkligen superfin och läget var perfekt. 5 minuter till både mataffär, gym, restauranger och till Universitet. Blir så sugen på att själv börja plugga när jag pratar om det eller befinner mig i en sådan miljö - behöver bara komma underfund med vad det är jag vill plugga först haha. 
 
Så här såg tillexempel utsikten ut från Universitetets bibliotek, hur drömmigt? Tänk vad harmoniskt att sitta och plugga där!
 
Innerstan var dekorerad och rådhuset smyger med någon form av vad vi gissar är en adventskalernder. Erik lovade att hålla utkik och rapportera vad det handlar om när det dra igång!
 
Och så åt vi god mat i Örebros Saluhall!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?