Hej
Publicerat den

 
Har fått skäll för att jag uppdaterar för sällan här och jag håller med. Hittar ingen tid till det bara, speciellt inte nu när det är mycket i skolan samtidigt som jag träffar vänner och tränar. Men ska försöka bli bättre, vill bli bättre. Gjorde i alla fall ett fult litet collage med saker jag vill ha. Fyller ju år om tre veckor plus att jag åker till london om 2 veckor (vilket ska bli så himla kul!!!) så lite av det här kommer jag väl införskaffa. Ett säkert köp är i alla fall ett par låga martens, gash älskar dom. 
 
Nu är det storm ute och jag sitter på mitt rum och fryser. Ska strax börja plugga lite Svenska och Engelska och sedan sätta på senaste avsnitten av The vampire diaries och The walking dead. Funderar även på att fortsätta kolla på American horror story (minns ni att jag och Clara kollade på första avsnittet för någon månad sen?) men vet inte om jag kommer våga haha. Klarar inte av spöken och sånt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?