Trött
Publicerat den

 
Innan jag drog på träning åt jag god appelsin och läste engelska-boken. Verkligen älskar sättet den är skriven på, lite gammel-engelska med svåra ord som gör att man inte fattar vad de menar alla gånger haha. Men det är så fint och mysigt. Önskar man var en kreativ själ som kunde komma på bra unika berättelser och att man kunde skriva fint så man kunde bli författare (mvh bokälskare). Dock så är man inte det men what to do liksom.
 
Taggade inte löpningen innan träningen men det gick bättre än förra veckan så det var positivt. Löpning har aldrig varit min grej alltså... I morgon har jag i alla fall sovmorgon, verkligen behövligt. Kroppen har inte riktigt vant sig vid att gå från tre långa sovmornar varje veckan en hel termin till bara en enda sovmorgon varannan vecka (har fysik-labb varannan vecka och varannan vecka inte så när vi inte har det får vi sovmorgon på fredagar med). Fysiken har gjort att våra dagar (och veckor) är mycket längre än vad de var förra terminen men man ska väl inte klaga. Nu är kroppen väldigt trött i alla fall så jag ska ta och stänga ner datorn och släcka lampan. Godnatt!
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?