Frukost
Publicerat den

 
Idag vaknade jag upp brevid Clara och vi ordnade till en god frukost och satt sedan klistrade framför det nya PLL avsnittet. När det var slut kollade vi även ett avsnitt av American Horror Story och ett avsnitt av The O.C, två serier vi båda varit lite sugna på men inte börjat kolla på än. Vi var väl överens om att American Horror Story inte var något för oss men The O.C är något som kommer ligga högt upp på listan när jag sett klart alla serier jag kollar på nu haha. 
 
Clara åkte precis hem och jag sitter och försöker färdigställa mitt CV och personliga brev men det är klurigt, vill ju att det ska bli så bra som möjligt. Lite senare ska jag iväg på träning för ännu ett styrkepass (älskar att vi har två styrkepass i veckan!!) och efter det ska jag sova tidigt. 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?