for knowing nothing I sure thought I knew it all
Publicerat den

 
Minns ni fotoboken jag gjorde förra hösten? Undrar vart den har tagit vägen alltså. Ännu ett fall när något försvinner helt plötsligt, kanske märker man inte att man lägger bort det, och när man inser att det är borta kan man inte hitta det någonstans. Rätt synd, den var fin. 
 
Idag har vart ännu en oproduktiv dag. Har handlat potatis åt mormor, låtit henne skriva in ett recept i en bok jag fick i julas och sen har jag även tittat på två filmer, Stuck in love och A Cinderella Story: Once upon a song. Har också börjat läsa boken The fault in our stars som damp ner i brevlådan igår. Mitt knä gör ont men var ute och sprang idag ändå. Och eftersom kreativiteten slår till runt 10 på kvällarna så kommer jag antagligen sitta uppe sent och göra något som jag tänkt mycket på och som jag velat göra väldigt länge. Kanske får ni reda på vad någon gång. 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?