London del 1
Publicerat den

I måndags natt kom vi hem från London och jag har varit helt slut ända sedan dess. Hade så sjukt bra dagar där och London är verkligen en stad som passar mig. Planerar redan min flytt dit hehe. Tänkte bara visa lite mobilbilder nu snabbt, har inte hunnit/orkat lägga över bilder från kameran.
 
Stockholms skärgård som är så fin från luften. Klar himmel och sol gjorde det ju inte sämre. 
Vi kom fram runt lunch och åkte bara en snabbis till hotellet för att lämna väskor och byta om och sedan tog vi upp kartan och var riktiga turister.
Tunnelbanesystemet var löjligt enkelt att lära sig och jag älskar farten som bara finns i storstäder. 
Vi strosade runt på Londons gator och besökte allt som jag anser är obligatoriskt med London, Big Ben, Tower Bridge, Brick Lane, Buckingham Palace och så vidare. Dock åkte vi aldrig upp i London eye utan vi gick bara nedanför.
 
De flesta inlägg kommer väl handla om London en tid frammåt men det får ni nöja er med för det är det enda jag vill skriva om hehe. Kanske kommer lite bilder på var jag köpte, även om jag inte alls shoppade mycket.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?