En dag på Kolmården
Publicerat den

För några helger sedan var jag på Kolmården med min familj. Har inte varit där sen min mormor fyllde 60 vilket var 10 år sedan så man kan väl säga att det var på tiden haha. I alla fall så var det en väldigt fin dag med sommarvärme fast vi paserat flera dagar in i september och vi storsade runt där i Norrköpings skogar och tittade på några enligt mig världens finaste djur. 
 
Delfinerna var nog mina favoriter, speciellt Delfinshowen. Gash vilket fint djur alltså.
Tycker även väldigt mycket om giraffer. 
 
Nu ska jag ta och sova. Har inte mått så bra senaste dagarna så ska försöka sova bort det. Har därför ägnat tiden åt ingenting när jag egentligen har massor att göra och det känns lite jobbigt, men får helt enkelt ta itu med det senare. Ska även försöka börja använda kameran oftare och uppdatera här lite mer, men har tyckt att bilderna inte blir lika bra längre och inte alls med samma kvalitet, så vill väldigt gärna beställa hem ett nytt obejktiv. Men det får vänta, har tågresor till världens finaste person att lägga pengar på, fast det är så värt det. 
 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?