I'm friends with the monsters that's under my bed
Publicerat den

Screenshot på lite bilder från min weheartit.com
 
 
Fredag idag. Tog en mysfika med Hanna Tyden efter skolan och sen har jag bara softat i soffan med min lillebror framför idol. Just nu gör han fruktsallad till moi och jag ska nog dra mig ut i köket och fixa till en chai latte som börjar bli standard på kvällarna hehe. I morgon blir det ingen sovmorgon då jag har första innomhus matchen för i år. Efter matchen ska jag ta tåget till Enköping för att hälsa på Antons farfar! Så jag har en trevlig helg framför mig. Nu ska jag kolla klart idol och sen lägga mig i sängen och somna eller kolla på nån film haha.
 
Och tänkte tipsa er om låten alla verkar prata om, ifall nån missat den (inte för att jag tror det) 
Eminem – The Monster
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?