Danshumör
Publicerat den

 
Tog denna (suddiga haha) bild för några dagar sedan runt 3 tiden då det började bli mörkt. Har fortfarande inte vant mig vid mörkret fast det redan är slutet av november. Blir lika förvånda varje gång jag tittar ut genom fönstret vid fyra-tiden och en kolsvart eftermiddag möter min blick.
 
Idag är det endast en månad (!?) kvar till Julafton och jag längtar jättemycket till att få baka knäck och lussebullar och slå på TVn och veta att det kommer visas massa mysiga julfilmer (julfilmer är de bästa filmerna). Känner på mig att det kommer bli en super jul i år. 
 
Och så på tal om annat än jul och mörker är denna låt #GETITRIGHT av Miley Cyrus. Gillar hennes nya album och denna låt får mig att bli så glas och dansig haha. Vill bara försvinna i musik, blir på riktigt danshumör. Ett litet tips för er som också vill försvinna en stund då och då.
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?