Valborg & första Maj
Publicerat den

 
Idag är det alltså redan första maj. Spenderade sista dagen i april med mina bästa vänner. Vi åt jättegod mat hemma hos Clara, cyklade sedan till Hällby för att kolla på elden och se fyverkerier och träffa lite människor. Vi sov sen hos Clara och vid 2 idag tog jag cykeln hemmåt. Har inte fått mycket gjort idag fast jag lovat mig själv att ta tag i saker och ting. Men men, sprang i alla fall 6 kilometer hem till Clara för att hämta mammas cykel som Nathalie lånade igår så nöjer mig med det. Har också hunnit färga håret ljusare sedan jag skrev sist. Blev inte riktigt som jag tänkt mig och därför tvättar jag nu håret med silvershampoo som luktar man. Haha. Jaja, har sovmorgon i morgon så ska gå och lägga mig nu så jag är utvilad i morgon! Godnatt
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?