Närsjö
Publicerat den

 
Denna lediga torsdag har jag spenderat på mitt absoluta favoritställe - Närsjö. Vårat landställe som jag vuxit upp i. Där träffade jag Ellen som jag inte träffat sen februari när hon var och hälsade på hos mig. Vi tog en lång promenad till Monas Närköp för att köpa glass bara för att vända igen när vi insåg att vi inte hade några pengar med oss. Vi har fotat, pratat massor och till och med tagit ett premiärdopp i sjön! I morgon ska vi och Hanna mötas upp på tågstationen för att åka upp till stockholm. Vi ska gå runt i våran fina huvudstaden och besöka kungsträdgården och alla körsbärsträd! På kvällen ska vi hem till Eric och fira att han fyller 17 år!
 
Idag fyller även Hanna år, har redan sagt grattis (flera gånger haha) men grattis igen och hoppas du hade en bra dag! Älskar dig!
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?