Härliga fredag
Publicerat den

Veckorna och tiden bara springer fram (vet att jag säger även detta väldigt ofta) och redan är det fredag igen. Om bara 2 och en halv vecka är det sommarlov, hur sjukt?? Har inte alls hängt med. Men, har massor med roligheter framför mig så jag klagar inte. Nu i helgen är det Pingstcupen här i stan och även fast vi inte ska ha något eget lag med så ska vi jobba och kolla fotboll hela dagarna och inget slår det! Idag var jag på slagstaglass med ett härligt gäng efter skolan och jag kan också bocka av att jag gjort alla nationella prov. Känns underbart. Ikväll ska jag ta det lugnt och kolla film, kanske plugga lite. I morgon ska jag upp tidigt för match och efter det ska jag som sagt kolla på pingstcupen! Ni får ha en trevlig helg. 
 
Benjamin Francis Leftwich – See You Soon
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?