Köpenhamn och ännu mer prat om The Script
Publicerat den

 
Det har blivit mycket mobilbilder den senaste tiden men ville lägga upp några stycken från klassresan i Köpenhamn i alla fall. Vi bodde hur fint och bra som helst och på rummet hade vi inte bara ett utan två sånna där häliga fönster som man kan sitta och filosofera i. Fönster som dessutom bjöd på en hisskelig vacker utsikt över en riktigt vacker stad. Köpenhamn, dig gillar jag. Har föresten köpt en engångskamera... Det där pappret som sitter runt den, ska man ha kvar det?? Haha.
 
Nu går dagarna mest ut på att spela The Script på så hög volym som möjligt och räkna ner dagarna, timmarna, tills vi står där nedanför scenen. Det kommer bli så himla mäktigt och jag ser fram emot att se resultatet av bilderna från engångskameran eftersom jag planerar att ta med den dit. Smidigt att få bilder direkt i handen också hehe. (Var även med två kompisar idag som inte hade en aning om vad The Script är för något, WHAT??)
 
Ännu en gång har det blivit en senare kväll än vad min kropp orkar med. I morgon ska jag ut på landet och jobba lite på stugan åt pappa för att tjäna lite pengar. Behövs nu i sommartider.
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?