Lately
Publicerat den

 
Har jag inte en otroligt snygg vän? Hade en mycket trevlig dag ute på landet i söndags (förlåt för att jag åt alla dina skittles André haha). Åkte upp till lilla Sunne i måndags och hälsade på farfar. Ellen var med mig och vi hade det super i Värmlands skogar. Det är så himla fint där alltså! Vi gick även på vattenlandet som finns där och åkte vattenkanor och lekte att vi var 10 år igen, men kul var det i alla fall. Onsdagen och torsdagen har spenderats på landstället med en reunion bland oss tjejer som tog en båttur på kvällskvisten som slutade som alla andra gånger vi varut ute och åkt, med besinstopp så vi har fått ro hela vägen hem. Det händer verkligen varenda gång haha. I morgon flyger jag till Irland och blir borta en vecka. Kameran får inte följa men jag har med mig en engångskamera som får stå för bilderna. Har en spännande vecka med ett fullspäckat schema framför mig och jag hoppas att det blir bra. Vi hörs när jag kommer hem!
 
- julia
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?