Onsdag 30/1-13
Publicerat den

Usch vad dålig jag är på att komma på bra rubriker. Kom i alla fall hem från skolan för några minuter sedan. Hade extra matte som vanligt på onsdagar och nu är jag officiellt en elev på Cambridge University i England! Tycker det är så jäkla coolt! Har precis fått reda på att vi ska flytta med mamma. Tycker det ska bli jätteskönt. Lägenheten vi ska flytta till ligger i samma område där vi bor i huset med pappa så det blir mycket närmare så. Den är helt nyrenoverad och jättefin plus att vi kommer ha en egen lite trädgård. Dert känns bra. Snart ska jag äta man och sedan ska jag plugga. Måste skicka in en No uppgift ikväll och sedan om jag orkar och hinner kanske jag ska kolla nyaste avsnittet av PLL. Är inte alls nöjd med headern haha så det kommer komma upp en ny igen innom den närmsta tiden.
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?