Gråa dagar
Publicerat den

 
Nu börjar slasket komma och ligger och drar sig på gatorna. Luften har blivit lite varmare men fortfarande är det så grått och tråkigt så pigga upp min vardag lite med att redigera gamla bilder från sommaren. Här ovanför ser ni en av dom, en blomma i solnedgången på min gata. Gick hem från skolan idag pågrundav huvudvärk och illamående så det blev ingen träning för mig ikväll. Tråkigt tycker jag nu när jag är så taggad inför vår- och sommar säsongen. Just nu sitter jag och skypar med Affe och försöker få lite plugg gjort men då går så där med tanke på huvudvärken som fortfarande hänger i. Ska sova tidigt idag och försöka vakna frisk och pigg i morgon!
 
- julia



Irma - irmalaleh.blogg.se

åh älskar bilden och färgerna!

Svar: Åh tack så mycket!!
Julia. Jonsson



URL: http://irmalaleh.blogg.se/


Felicia

åh jättefin bild, färgerna i bilden är verkligen otroligt fina, hihi!

Svar: Åh tack så mycket!!
Julia. Jonsson



URL: http://ffillann.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?