2012 i ord och bilder - del 1
Publicerat den

Firade in året 2012 med ungefär samma folk som igår. Hade jättekul och trevligt då med. På jullovet träffade jag massor med roligt folk och bland annat kom Ellen från Gävle och hälsade på. Clara följde med oss till sälen...
 
 
 
...och vi hade disco med klassen för skolans 4or. 
 
Det blev alla hjärtans dag och kärleken flödade på våran skola haha. 
 
Filmatiseringen av första Hunger Games filmen som jag väntat på så länge kom äntligen ut på bio!
 
Jag praoade för första gången, på ett konditori och stortrivdes.
 
Jag opererade mig i munnen och fick senare tandställning. 
 
Jag fyllde 15 år. 
 
 
Nathalie konfirmerade sig och jag och Clara åkte dit och överraskade henne!
 
Hanna fyllde år och vi köpte detta kort haha.
 
Vi hade Mentor Day med klassen ute i Närsjö (mitt sommarställe)
 
   <3
 
Jag gick ut 8an och tredje året på Engelska skolan med världens finsate människor och samma kväll drog jag till stockholm med Andre och Clara och gick på Nicki Minajs konsert!
 
 
 
Det var en bra inledning på sommarlovet och det fortsatte bra när våran vän Oliver som bor i USA kom och hälsade på!
 
 
 
 
Vi invigde Claras pool...
 
...och sedan kom midsommar då jag hade världens finsate krans.
 
 
Jag åkte till Göteborg med pappa och kollade på min lillebror som spelade Partille cup. Passade också på att hänga med trevliga människor och shoppa i den fina staden. Vi fick också biljetter till Madonnas konsert och fyfan vad häftigt det var!
 
Och så kom Ellen hem från sin språkresa i England. Alla älskar Ellen haha






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?