nothing's sweeter than summer time
Publicerat den

 
Godmorgon allesammans! Ligger i sängen med Hanna och har precis kollar på nyaste Vampire Diaries avsnittet. Om ca en halvtimme kommer mamma och hämtar oss och så ska jag fira min kusin som fyller 6 år! Igår var jag på stan med mormor och kollade på balklänningar och det blev faktisk så att jag köpte en. Den ska sys in och fixas lite så jag visar bilder nästa vecka när jag fått hem den. Bilderna är från förra sommarens årliga släkt träff som var i Göteborg. Det var så himla fint där. En saknad vän och syssling ser ni också på bilderna. Lite senare idag ska jag spela hokey med fotbollslaget, det ska bli jätteroligt haha!
 
 
- julia
 
 



frida

åååh jag saknar dig också massor världens bästa syssling<3 men vi får ses snart!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?