Torsdag 5/12-13
Publicerat den

Hej och godkväll!
 
Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen åt spanska-pluggande kände att jag behövde en lite paus ifrån det så då kikar jag såklart in här. Veckan har gått otroligt fort och jag har nog pluggat mer än någonsin dessa senaste veckorna. Känns som om det är det enda jag gör haha, men så är det inte trors allt. Idag var jag nämligen och fikade på mysigaste kafét med finaste vännerna, välbehvlig. Det spelades julmusik i högtalarna, är ljusslingor uppsatta vart man än ser och vi pratade mycket om att December månad nog faktiskt är den bästa månaden. 
 
Som ni kanske märkt ser designen annorlunda ut. Har varit trött på den gamla ett bra tag så kände för att förnya bloggen lite. Tycker jättemycket om det nya som blivit, vet att menyn laggar lite men har inte haft tid/ork till att fixa det så det får bli någon annan gång. I morgon ska jag till Anton så i helgen blir det att mysa, gå på julmarknad och julbaka. Kommer bli hur mysigt som helst. Kram på er
 
Katy Perry – Ghost
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?