We Come, We Rave, We Love
Publicerat den

 
(Clara tog denna bild, tycker den blev grymt bra!)
 
Det var en magisk kväll igår. Det går inte att beskriva känlsan när Don't you worry child och Save the world spelades på högsta volym och världen runt omkring mig bara försvann. Att alla var där för samma sak och hade samma känsla hela kvällen genom. Det var som om alla i Friends Arena var en och samma själ under de två timmarna. Sen blir man ju extra glad när Aftonbladet skriver att fredagens spelning var bäst hitills. 
 
Vi blev upphämtade av Claras föräldrar och så sov vi där. Just nu är farfar här och vi ska fira Jul lite tidigt. Han åker iväg till Tahiland i två veckor och när han kommer hem så åker vi så vi tar allting nu i stället. Jag har hunnit städa mitt rum och så ska jag pcka väskan till mamma. Jag måste också stöka undan lite plugg tills nästa vecka... I morgon ska jag hem till Hanna och träffa massa folk. Denna helg kan inte bli så mycket bättre. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?