Tankar
Publicerat den

Hade en diskussion med en vän förut om ordet Mainstream och vad det är för något. Vart går egentligen gränsen för när något är mainstream eller inte? Jag själv får höra rätt ofta av mina kompisar att jag är en sådan person som gärna vill tro att jag är hipster och först med allt och jag har börjat inse mer och mer hur fel jag har haha. Därför kanske jag inte är rätt persom att ta upp detta ämne men stör mig på folk som klagar på saker som är "mainstream". Visst, det kanske är lite roligare att ha något som ingen annan har, men trender kommer, trender går. Jag själv tycker att alla ska få ha och göra precis som de själva vill (försöker ändra mitt tänkande hehe). Och är det inte så att saker inte blir mainstream förrän folk börjar säga det högt? Och det är just folk som inte vill att något ska bli mainstream som klagar på det och då är det ju på grund av dom som denna sak blir mainstream, inte sant? Om de inte skulle säga något utan bara go with the flow skulle det ju inte vara något problem, eller? Någon som håller med mig?
 
Jaja, lite tankar så här på kvälls kvisten. Applåder till er som läste allt. Sov gott allihop! (Ska nog göra en kategori som får heta just "tankar".... kanske kommer behövas hoho)
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?