Min Header
Publicerat den

Kom på att jag skulle kunna berätta lite om bilderna jag har i headern. Tycker om allihopa väldigt mycket men insåg att jag bara har tagit 1 av dom själv haha. Ville därför ge credit till personerna bakom kameran. 
 
Bild 1. Denna bild togs med självutlösning på Claras kamera när vi hade en fotodag i slutet av sommaren. Gillar hur det är fokus på två blommor mitt i bilden och sommarkänslan. 
 
Bild 2. Togs ute i Mälarbaden här i Eskilstuna. Bilden är på mig och tagen den med utav Clara. Klockan var väl 1 på natten ungefär och vi myste under filtar med fina vänner. Lyckad kväll var det. 
 
Bild 3. Är på Malin. Den tog jag när vi fotade i höstas. Verkligen älskar hur den blev och tycker att det är en av mina bästa bilder. Gillar hur man ser att solen lyser och alla glada höstfärger. 
 
Bild 4. Tog min vän Ellen på mig för över ett år sedan. Minns hur vi kämpade med att få mitt hår så där lockigt (hon är jätteduktig på att styla hår!) och hur glad jag blev att en bild jag var med på för en gångs skull blev bra haha. Gillar hur man kan se känslor i bilden och hur proportionerna blev. 
 
- Julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?