I'll lie and you'll believe
Publicerat den

Gammal bild från förra sommaren. Tycker om den haha.
 
Längtar bort till vita stränder, blåa hav, fräknar och blekt hår. Men verkligheten slår på ibland och då får jag ångest över hur mycket det är att göra i skolan den här sista veckan.
 
Min vän Clara vann DNs nutidsorientering i Sörmland och har idag fått träffa drottningen. Inte alls avundsjuk nej nej. Haha. Annars har det väl inte hänt så mycket runt omkring mig. Väntar på att min fotobok ska komma och också på min ELLE tidning som inte hittar hem..? Alla andra som jag känner som prenumerar på ELLE har fått den men ickesanicke inte jag. Kollade på några Gossip Girl avsnitt när jag kom hem och hade tänkt plugga men så blev det inte. Nu ska jag hoppa in i duschen! Kram på er

- julia
 
 
The Pretty Reckless – Just Tonight






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?