Tre filmer
Publicerat den

Det finns tre filmer jag verkligen ser fram emot som kommer denna vår/sommar. Är en riktig film-nörd och har alltid för höga förväntningar men jag hoppas verkligen att dessa tre blir så bra som jag tror!
 
Den första filmen är Divergent, lånade boken av Hanna och läste den under sportlovet och åh vad bra den var. Tror filmen kommer äga lika mycket som boken!! Påminn mig att jag måste läsa tvåan sen också! 
 

 
Andra filmen är The fault in our stars, som också är baserad på en bok jag läst. Så. Himla. Bra. Men vem har inte hört om den boken?? Filmen kommer i alla fall ut i början av sommaren och det är väldigt svårt att inte spricka av förväntan! 
 
Den tredje filmen heter Maleficent och är baserad på den tecknade filmen Törnrosa fast med verkliga skådespelare. För mig som disney-älskare var upptäkten att det skulle göra en liknande film om Törnrosa som de gjort t.ex. Alice i underlandet och Snö vit. Att Angelina Jolie passa som Maleficent till 100% är ju bara en grym fördel.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?