Stress-tisdag
Publicerat den

 
Hade fönstret öppet hela eftermiddagen från att jag kom hem till att solen gått ner, och det blev aldrig kallt i rummet. Jag har börjat vakna till fågelkvitter och det styrker en nu när skolan tar upp all ens lediga tid. Har ett stort ekonomirpov och ett stort fysikprov nästa vecka samt ett litet matteprov i morgon så jag ligger i. Därför har det varit lite tomt här. Har ingen träning idag vilket faktiskt är skönt. Hade tänkt ut och springa, jag har ju kommit in i att springa på min ledia dag, men kroppen säger ifrån så idag valde jag att lyssna på den. Drömmer mig bort till Bråvalla och sommarjobb och konserter på grönan, sommarkvällar med grillning och filtar, båtturer och picknickar. Har börjat lyssna mycket på Louis Watson. Gör det ni med
 
Lewis Watson – Windows






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?