med sikte mot Göteborg
Publicerat den

Förra veckans lediga dag spenderades med André. Vi strosade runt i butiker och jag fyndade två kjolar på rea. Lite senare köpte vi frozen yogurt och satt under ett träd i parken. Efter det gick vi en sväng förbi kyrkan och tände ett ljus bara för att. Och tydligen såg vi ut som ett par den där dagen. Vi var inspirerade av 90-talet och hade polotröjor på oss och så spelade vi låtar av Backstreetboys och sjöng till där i parken. 
 
På kvällen samma dag mötte jag upp Hanna hemma hos mig. vi gjorde i ordning oss och åkte sedan hem till Philip där vi spenderade kvällen med några till innan vi smög vidare till ett annat hus fullt av folk. 
 
Sedan tog vi nattbussen till stan och gick därifrån hem till mig medan solen sakta gick upp.
 
Har jobbat väldigt mycket senaste veckorna, men tycker bara det är roligt. Har spenderat kvällarna den här veckan ute på landet med Eric och Ellen där vi gjort allt från obligatoriska nattbad till kortspel sent in i natten. Eric har tagit körkort också, grattis till det! Närsjö är verkligen världens bästa ställe, luften känns annorlunda där och det är alltid så lätt att andas den luften.
 
Och nu är jag hemma och ledig från jobb i tre dagar. I morgon bär det av till Göteborg och Gothia. Ska ju inte spela själv, men ska dit och titta på min lillebror och kompisar som spelar. Har även tänkt utnyttja gratis inträde och gratis åkband på Liseberg som man får med mitt personalkort hehe.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?