Lördag/Söndag
Publicerat den

 
I brist på andra bilder (eller i brist på ork att ladda över bilder från kameran haha) får denna bild från polyvore pryda inlägget.
 
Träningen som skulle vart i lördags morse blev inställ och efter att klockan ringt på morgonkvisten kunde jag inte somna om. Läste våran engelska bok Rube Red i flera timmar, himla mysig bok. Runt lunch stack jag och mamma och handlade och sedan släppte hon av mig på stan där jag lämnade mitt CV på tre olika ställen. Åkte hem och åt lunch bara för att ta bussen tillbaka till stan en halvtimme senare och möta upp Clara för att titta på en av Ellens handbollsmatcher. Bra kompisarna vi är haha. 
 
Idag fick jag som tur var sova ut och vid två prommenerade jag bort till Guif hallen för att kolla på min lillebror som hade handbollsmatch. Strålande sol men iskall kyla slog emot mig men det var skönt att komma ut i alla fall. 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?