Eskilstuna-Stockholm-Nynäshamn-Visby
Publicerat den

förra sommaren blev vi inspirerade av en annan Julia, så jag och Ellen drog iväg på en spontan backpack resa till Gotland i början av augusti. och min kamera består av alldeles för mycket bilder för att jag ska orka ta tag i de just nu, men tänkte ändå visa det som fångades med mobilen (vilket blev rätt mycket)
 
färjan gick från Nynäshamn på måndag-morgonen och vi gick upp tidigare än solen
vi hyrde cyklar och letade campingplats
och hamnade tillslut högst uppe på ett berg med finaste utsikten jag någonsin sett
vilket blev ett äventyr i sig då det åskade och blixtrade två av tre nätter
men vi överlevde och hittade massa fina mysiga matställen där vi åt (och laddade mobiler) 
och vi vandrade runt på Visbys kullerstensklädda gator och längs de stenfyllda stränderna
och jag hittade tillbaka till kärleksporten där min kusin gifte sig för flera år sedan.
 



Ellen Delin

Väldigt mysa bilder alltså!

Svar: Tack! Ja det var en väldigt mysig resa :)
Julia



URL: http://ellendelin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?