Torsdagsfika
Publicerat den

 
Idag var en vanlig torsdag, eller kanske lite stressigare än vanligt. Flög upp ur sängen i tron om att jag försovit mig men det visade sig att jag gått upp en timme för tidigt. Hade massa matte i skolan och en spanska lektion. Efter skolan väntade jag, Hanna, Clara och Nathalie på att Ellen skulle sluta och sedan gick vi till Café Kaka och fikade. Lika bra som alltid. När jag kom hem åkte vi ut och övningskörde och det var första gången min lillebror åkte med mig, han sa att han tyckte jag var bättre än vad han trott ehe. 
 
Nu har jag egentligen massa saker att göra men har inte orkat ta tag i något av det. Måste städa, bädda rent, packa klart och plugga. Och i morgon går jag på Londons gator och jag kan inte riktigt smälta det. 
 



aina [fotoblogg]

Hej! Just nu har jag en fototävling på min blogg i samarbete med Cuponation.se där man kan vinna 500kr på Nelly.com, det vore jättekul ifall du
ville vara med :) direktlänk: http://ainaphoto.blogg.se/2014/march/fototavling-500kr-hos-nellycom.html#comment

Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånahär kommentarer, ha det bra! ♥



URL: http://ainaphoto.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?