Vi går ut och brinner upp i natten
Publicerat den

 
 
Kan ni fatta hur nära vi stod?? Fick till och med tag på en ros som kastades ut i publiken. Dock tog någon toppen så jag fick bara skälken haha. Men men. Älskade Håkan får i alla 5 utav 5 toasters eller hur man brukar säga. Det var såå grymt och det är sorligt att det är över. Jag tar med mig fantastiska minnen. Och en tygpåse som jag köpte efter konserten. 
 
Har haft en ganska stressig dag med två prov plus att jag handlat julklappar och hunnit träna. Tur att det är sovmorgon i morgon så jag kan få sova lite haha. Är helt mör och slut i kroppen efter ett killer pass med laget på ett gym, men skönt är det också att träna. I morgon blir det att fixa det sista med julklappar innan jag kan slappna av! 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?