Julen 2013
Publicerat den

Nu har jag äntligen kunnat ladda över bilerna från julveckan till datorn och tänkte dela med mig av några här! Hade en toppenjul med massa god mat och härligt sällskap, har bästa familjen/släkten! Vaknade upp på julafton hos mamma innan det efter lunch var dax att åka till min faster och fira med pappas sida. På juldagen var vi hos min morbror och firade med mammas sida. Dagarna efter det var det julbor och middagar lite här och där, hade det jättetrevligt och lugnt hela julen. 
 
Dagen innan julafton kläddes granen (vi var sent ute, mamma hade först inte tänkt att vi skulle ha nån gran??? Hallå ingen jul utan gran?? Så vi övertalade henne)
Tre generationer i en bild, farfar, pappa och bror.
Och efter kalle och mat så kom tomten med paket!
Hos min morbror bjöds det på mängder av julmat...
...och även här massa paket! 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?