Young and Beautiful
Publicerat den

 
Fint collage med bilder i svart och vitt från de senaste dagarna. Jag och en finfin vän, min hembyggd Torshälla som lystes upp så himla fint av solen och så lite detajer från mitt rum hos pappa. Om man kan vara kär i inredning så är jag defenitivt kär i min matta. Jag har i alla fall spenderat helgen med mina bästa vänner och med massor av fotboll. Som pappa sa; fotboll kan vara riktigt tufft, och idag är jag ett levande bevis på det med både svullen tå och svullen fot. Men man vänjer sig haha. I morgon är det dax för ännu ett Nationellt prov i engelska men det ska nog gå bra och senare har jag träning. På tisdag är det valborg och det firas med mina bästa. Nu ska jag sova, puss och kram
 
Lana Del Rey – Young And Beautiful
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?