Födelsedagar och sånt
Publicerat den

 
I fredags fyllde en av världens bästa människor 17 år. Nämligen Hanna på bilden ovan. Vi har hållt ihop sedan vi var 8 år vilket är helt sjukt men samtidigt underbart. Så i lördags firade vi henne och mig tillsammans med de andra tjejerna. Så jävla bäst <3
 
Allergiprover har visat att jag är allergisk mot katt (gråter), hassel och björk. Jag har fått ny medicin och inhalator för att förhoppningsvis få bättre andning. Blodkärlet i armen har spruckigt efter blodprov som vi väntar på svar från så armvecket pryds av ett lila blåmärke. Mina dagar går åt till skola, träning och plugg och jag längtar så mycket till sommaren och kan inte riktigt fatta att det bara är 23 dagar kvar till sommarlov! (Ja, jag har nedräkning)
 
Bastille – Oblivion






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?