Ett Eskilstuna i Solnedgång
Publicerat den

 
Så här såg en liten bit av Eskilstuna ut igårkväll när solen stod lågt och gatorna var tomma. Vi såg Divergent på bio och dör vad bra den var. Boken hade fångats jättebra och det är jag så lättad över! Det värsta som finns är när en bra bok blir en dålig film.
 
Ni kanske tycker att bilder som det här är skittråkigt men det tycker inte jag. Vill bli mycket bättre på vardagsfotografering, oftast det som bli bäst enligt mig. Dock gör jag inte tillräckligt roliga saker i vardagen som är värdigt att visas upp här haha. Förhoppningsvis kommer det med sommaren och ledigheten.
 
Idag har jag jobbat min första dag på sommarjobbet, som har helgöppet hela maj. Det var verkligen superkul och jag känner på mig att det här kommer bli en riktigt härlig sommar.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?