Torsdag
Publicerat den

 
Började dagen med ett besök hos frissan. Gick till en ny frisör idag som mamma gått till ett tag och hon var verkligen jätteduktig, blev supernöjd! Så bjuder på rufsigthår och superful bild därifrån. Måste verkligen bli bättre på att ta fina bilder till vardags. Idag har jag tagit det lugnt med plugg, men nästa vecka drar det igång igen och då gäller det att vara på hugget. Hade träning idag som vanligt, löpträning med en friidrotts tränare. För kanske fem veckor sedan hade vi snabbhetstest och idag hade vi det igen för att se om vi förbättrats, och jag slog min första tid med 0.25 sekunder! Låter kanske som lite men ändå en ganska bra förbättring på bara några veckor så jag är nöjd. Efter träningen åkte jag och pappa till Tuna Park och köpte ett hopprep och en ny träningströja till mig, nu ska det kommas igång med träningen ordentligt!
 
I morgon börjar jag klockan 12 så ska ta vara på tiden innan och åka ner på stan och lämna mitt CV på ett ställe. Har förövrigt blivit kallad på gruppintervju på Parken Zoo om sommarjobb så är jätteglad och spänd!!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?