I've got a plan, I've got an atlas in my hands
Publicerat den

- arkivbild på Ellen från slutet av förra sommaren -
 
Onsdag idag dåå. Mår lite bättre nu för förstagången på några dagar. Det har varit en relativt bra dag. Har lunchat på stan med ett gäng andra nior som gjort olika tjänster för skolan och "jobbat" under vissa händelser, provat balklänningar med Clara efter lunchen och åkte sedan tillbaka till skolan för att dansa vals på idrotten inför balen. Fikade på stan efter skolan med tjejerna för att fira Hanna och ge henne presenter och efter det köpte pappa och jag thaimat och åkte ut till landet och titta till stugan. Åkte tillbaka till stan för att kolla lite fotboll och sedan övningskörde jag igen! Supermegakul haha. Pappa fick sedan för sig att vara lite spontan så vi åkte till Slagstaglass och tog en bägare där. Helt klart en av sommarens höjdpunkter. Just nu snackar jag på skype med Hannister och snart ska jag gå och lägga mig, måste få ur mig denna huvudvärk! Ha det bra så hörs vi senare
 
Benjamin Francis Leftwich – Atlas Hands
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?