SILVERLAND
Publicerat den

Det är snökaos i Eskilstuna. Kallt och blåsigt hela dagen och på eftermiddagen stod busstrafiken helt still. Visst klagar man, men jag tycker snö är bland det mysigaste som finns. Tänk er att sitta under filtar, tricka te och kolla på en film med någon man tycker om. De senaste dagarna har det som ni kanske förstått inte gått att fota ute. Jag håller tummarna för att det blir fint väder på lördag så jag kan ut i snön och fota. Just nu planerar jag jullov och nyår med fina vänner, skriver packlista till Thailand och längtar ihäl mig för att få komma bort till värmen. Att få komma bort lite mitt i allt detta kaos ska bli jätteskönt. Kommer såklart ha med mig kameran dit så hoppas på  fina bilder därifrån med solnedgångar och vackra hav. 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?