YOUTH
Publicerat den

 
Från en fin sommarkväll på landet med Ellen för att bryta av mot den tråkiga vardagen som råder just nu. Kan väl inte direkt påstå att jag är speciellt upptagen med någonting men min "to-do"-lista fylls på för varje dags som går utan att någonting försvinner där i från hehe. Har som vanligt mycket att göra i skolan och med jobb och allt vad det innebär men har även massa saker hemma och privat som jag gärna vill ordna upp. Tillexempel rensa kläder, sortera papper, skriva ut mer bilder och fortsätta med albumen, läsa mer böcker, klipp och klistra på filmer osv. Vårterminen är snart igång på riktigt och jag väntar på studentmössa, balklänning, balbiljett, slutbetyg. Och just precis nu har jag för första gången inte panik när jag tänker på framtiden.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?