Lördag
Publicerat den

 
Sitter utslagen på altanen invirad i en sjal som kommer från andra sidan jorden, solbränt ansikte och trötta ögon. Jag har planer på att plugga men det finns så mycket annat som distrarherar mig, tillexempel musiken som spelar på pridefestivalen här i stan. Älskar att jag bor så nära stan att varje gång det händer något spännande så hör jag det ända till mitt rum.
 
Spenderade gårdagen med världens härligaste människor som jag lyckats hamna i samma klass som. Vi badade, solade, spelade fotboll och njöt av solen, men inte har jag fått nån färg inte. Skräll. Idag har jag jobbat hela dagen med ett annat härligt gäng och ser fram emot en till arbetsdag i morgon. Fick besök av mycket folk men det är då det är som bäst. 
 
Ni som inte redan gör det, lyssna på The 1975 och The Maine !! Bland det bästa som finns och bland de enda av mina favoriter som inte kommer till Bråvalla haha.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?