-
Publicerat den

 
Idag var det coopertest i skolan, men det vill jag inte prata om så istället visar jag en bild från skogen vi sprang i. Helt magiskt, nån som vill stå modell om jag fotar där?? 
 
Är helt slut i kroppen pga pollen och förskylning, har flera prov och uppgifter som ska göras denna vecka, träningar och matcher att orka med samtidigt som man ska hinna med allt annat som livet bjuder på. Vet inte om jag berättat att jag (äntligen) köpt biljett till Bråvalla, så jäkla taggad fyfan. Fattar inte att det är juni om redan en månad. Har så mycket att se fram emot, livet är bra. 
 
The Maine – Love and Drugs



emelie

där borde du och jag fotografera någon fin sommardag :)

Svar: Åh jaa det tycker jag! Hoppas allt är bra med dig :)
Julia



URL: http://ecc.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?