stockholm I love you
Publicerat den

 
Åkte upp till Stockholm och Anton i fredags. Jag räknar tiden med ljuset, och den här gången var det fortfarande ljust när jag satt på tåget. Har reagerat mot pollen, haft ett kilande huvud (näsa, ögon, öron, hals, mun) och köpt ögondroppar och medicin. Men det gör inget, för det betyder att våren är runt hörnet. Jag är godissugen hela tiden, längtar efter sommar i Närsjö, hattar och sommarklänningar. Vill gå på festival och konserter men har inga pengar, vill få reda på om jag fått sommarjobb för väntan går mig på nerverna och vill så jag resa. Jag vill mycket som mamma sa en gång för länge sedan. Typ tågluffa eller båtluffa. Bara åka iväg på obestämd tid och åka dit man känner för stunden. Men det får bli en annan gång för nu ska jag sova, har träningsmatch i morgon igen. Önska mig lycka till. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?