MAJ-AUGUSTI 2013
Publicerat den

Kör väl en fortsättning på årsresumen!
 
 
Det blev maj och vår och Hanna fyllde år och så åkte vi till Stockholm med Ellen och Mari för att fira Ercan som blev 17 år. Vi var unika (not) och hängde i kungan med det var roligt ändå
Slagstaglass öppnade (bästa glassen ever)
Jag började övningsköra...
och försökte få lite färg på benen innan skolavslutningen
Hände med fina vänner 
Vi åkte till superfina Köpenhamn med klassen.
När vi kom hem från klassresan var det dax för bal och jag blev både bordskompis och promqueen tillsammans med min partner in crime André! (Han blev promking)
Oliver kom hem till Sverige från USA över sommaren och vi träffades och fikade...
och så kom han och tittade på vår avslutning!
Fina Emelie tog studenten!
Det blev sommarlov och jag drog till Kreta med farmor. Mysigaste semestern och bästa starten på sommaren
Det blev många sena kvällar med kompisar, sånt som hör sommaren till
och så firades midsommar på landet
Vi åkte till Stockholm och såg The Script live och det var to die for bra och jag kunde dö lycklig typ
Gick på födelsedagsfest i huset mittemot 
och sen for jag till Götet för att se på lillebrorsan som spelade partillecup
Spenderade så mycket tid som möjligt med Oliver innan han åkte tillbaka till USA igen. 
Softade på stränder och träffade ännu mer folk. 
Hade en photoshoot med snygga André och så rodde vi ut på sjön och blev bitna av pissmyror
 
Vi åkte upp till farfar och Sunne och Ellen hängde på
Spendera mycket tid på landet också
Jag åkte på läger till Irland och träffade jättefina människor. Träffade även Anton för första gången <3
Kollade på fotboll på Friends Arena och fotade med Ellen
Klättrade i grottor
och så kom syssling Frida på besök
Sov över på Hannas land
Gick på överraskningsfest för en vän som skulle flytta
Och gick på ännu en fotbollsmatch på Friends
Sen sörjde vi att lovet var över men som samtidigt bjudit på mer än vi kunnat hoppas på, med fest hos Ebba
Och så började skolan och gymnasiet och allt var så braa
Och så avslutade jag Augusti med Tele2 Arena invigningen tillsammans med mamma <3
 
- julia
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?