Böcker
Publicerat den

 
Lite tomt här på bloggen nu igen. Har sovmorgon i morgon så har tänkt fota lite nya inköp som gjorts i veckan. Har haft två lediga dagar från skolan nu tisdag och onsdag, har haft planer på att blogga och fota saker och plugga och allt möjligt annat. Vad tror ni jag har gjort? Legat i soffan i pyjamas hela dagarna och tittat på tv och myst med katten lol. Dock har jag tränat båda kvällarna men det är typ så långt jag har kommit. Hade utvecklingssamtal idag och efter det gick jag bara en liten sväng på stan i väntan på bussen. 
 
I söndags beställde jag dessa två böcker från adlibris.com, mitt boksug har börjat komma igen och det känns så himla roligt! (Tackar Ruby Red boken som var såå bra). Dessa två böcker är båda skrivna av John Green och är man en tumblr nörd så ser man citat från hans böcker överallt på den hemsidan. Har alltså velat läsa dom hur länge som helst men aldrig tagit tag i att faktiskt köpa dom. Fick en kick nu när jag sett trailern till The fault in our stars som kommer på bio till sommaren och ville förstås läsa boken innan filmen kommer ut. Så ja, nu väntar jag på att de ska komma och under tiden har jag fått låna en bok av Hanna (www.hannafeliciaa.blogg.se) att läsa, nämligen Divergent som också filmatiserats och kommer ut på bio i slutet av mars. 
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?