Håkan, Imagine Dragons och allt där i mellan
Publicerat den

 
Hoppade precis ut ur en varm och behövlig dusch. Har plockat och fixat lite på rummet, lyssnat på Håkan-låtar live från Way Out West, tex. Ramlar, Nu kan du få mig så lätt och Känn ingen sorg för mig i Göteborg och tänkt att snart är det min tur med ett fint gäng att stå där i publiken och skriksjunga alla fantastiskt fina låttexter. Gaah. Men först på tur, Imagine Dragons om två veckor och två dagar!!!
 
Har blivit helt bloggtokig senaste dagarna men det kanske ni redan märkt? Har uppdaterat som alldrig förr och det är himla kul tycker jag. Är på blogga/redigerings/fota/skriva humör, hur trevligt är inte det liskom. Ska strax lägga mig på spikmattan, som förövrigt är alla vardagskvällars höjdpunk, och försöka läsa lite ur min engelska bok som ska vara färdigläst tills på onsdag.
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?