Första snön
Publicerat den

Vaknade upp till blå himmel och en mark som skymtade vit lite här och där utanför mitt fönster. Var inte alls beredd på att det skulle komma så tidigt med tanke på värmen som hållt i sig så pass länge. Det kanske börjar bli dax att förbereda sig med varma kläder framöver. 
 
Jag kollade igenom lite bilder från sommaren som jag och Ellen tog. Har tänkt redigera några jag hitills inte gjort något med och lägga ut dom här. Har inte fotat på jättelänge och saknar det verkligen. Längtar jättemycket till julen då jag önskat mig ett nytt objektiv, det är inte roligt att fota när man märker att bilderna inte har samma kvalitet som förut och det är väl därför jag inte haft ork att fota något senaste tiden. Tårkigt ändå, känns som jag missat den här otroligt fina, bästa delen av hösten där löven precis ändrat färg och solen försiktigt lyser igenom trädtopparna och färgar hela världen med höstens ljus. Tog i alla fall dessa bilder uppe hos min farfar i Sunne i mitten av sommaren. 
 
 
 
The Royal Concept – On Our Way (lite bra musik nu när dagarna på kortare)
- julia
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?