will you still love me when i got noting but my aching soul
Publicerat den

Nathalie i svart-vitt.
 
Denna torsdag bestod av skola och fotboll som alla andra torsdag i mitt liv. Det var en rolig träning och alltid lika roligt att spenadera mestadelen av min tid med det härliga gäng som mitt lag består av. Sen jag kom hem har jag slöat framför datan fast jag kanske skulle ha jobbat lite med skolarbeten. Veeeet att jag tjatar om det mycket nu men, det är endast 33 dagar kvar till skolavslutning och jag har aldrig längtat så mycket som jag gör nu! Vill ha sommar, sommar, sommar. Hade i alla fall kjol på mig idag. Det var mysigt. Har även beställt hem lite saker till kameran och jag vet att paketen väntar på mig hos pappa. Det är bland annat ett stativ så har tänkt börja fota mer självporträtt och outfits, hoppas ni kommer gilla det!
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?