Hembygden
Publicerat den

 Bilder tagna lite snabbt från mitt fönster för några dargar sedan.
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen. Precis som många andra har jag haft fullt upp i skolan senaste veckorna och inte hittat tid till annat än att plugga, träna, äta och sova. MEN. Nu har jag äntligen haft min sista lektion i hela grundskolan, hur sjukt är inte det? Spelade även skol-DM idag för sista gången i IESK-tröjorna. Hade jätteroligt med ett härligt gäng tjejer och killar idag och imorgon samlas klassen på tågstationen med riktning mot Danmark och Köpenhamn! Spenderar sedan fyra dagar där nere med klassen och är tillbaka på lördag. Ni får ha det så bra sålänge och så hoppas vi på att jag får till massa fina bilder där nere som jag kan visa här sen!
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?