Böcker
Publicerat den

 
Om ni inte redan visste det så jag är en väldig bokslukare. Fick hem dessa fyra böcker för några dagar sedan så tänkte bara tipsa lite. Jag har ju börjat titta på serien "The Carrie Diaries" och de två böckerna i översta bilden är böckerna som den serien är baserad på! Tyckte det kanske skulle vara kul att läsa de också. The Indigo Spell är en fortsättning på en spin-off serie jag läst. Läste tvåan i Thailand och längtat ihjäl mig tills denna skulle komma ut. Så jäkla bra! Bloodlines heter serien. Och så den minsta, men kanske mest värdefulla boken som låg i paketet. Att välja glädje. Min bästa vän läste den nu bär hon med sig den över allt hon går för att den var så bra. Den fick henna att helt ändra uppfattning om världen och alla människor omkring henne så jag kände att det kanske skulle vara bra att läsa den. 
 
Ni får ha en härlig påskhelg och ett bra lov!
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?