boys n' roses
Publicerat den

 
 
Vaknade upp till ett sms från pappa som skrivit att han hade en fungerande kamera hemma hos sig. Lyckan som steg i mig då kan jag knapp beskriva, blev helt euforisk. Tomrummet min älsklig lämnade efter sig fylldes snabbt igen och jag är bara galet glad att jag kan fota igen. Men nu vill inte datorn sammarbeta så jag får inte över bilderna i alla fall haha.. Tänker nog fortsätta använda min engångskamera bara för att jag tror och hoppas att bilderna man får utav den blir lite retro och indie-pop kind of style så är nyfiken på resultatet. Planerar nu även lite fotosessions med min kompanjon Ellen tills nästa vecka då vi ses ute på landet. Inspirationen bara flödar i mig nu och jag längtar längtar längtar.
 
Lune – Boys n’ Roses
 
- julia






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?